Bestelling en levering

Voor het laatst gewijzigd op 06-01-2022

Bestellen en levering

BelleLieve vindt het milieu erg belangrijk en daarom doen wij ons best om bij te dragen aan een betere wereld met minder vervuiling. Vandaar dat wij werken met bulk orders en alleen de producten verzenden die daadwerkelijk besteld zijn. Hierdoor is onze gemiddelde verwerkingstijd 2-3 werkdagen voor bestellingen en onze gemiddelde levertijd 6-10 werkdagen voor levering. Dit is een verwachting, uw pakketje kan altijd afwijken van de gemiddelde levertijd. 

Defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket?

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor

Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft BelleLieve de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden. 

Altijd GRATIS verzending

Wij dekken de verzendkosten voor al onze producten wereldwijd. Ze worden gratis naar je verzonden. Er is geen minimum bestelwaarde.

Volg je bestelling

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je na een paar dagen je bestelling eenvoudig volgen op de volg je bestelling pagina.